ZAFUL wishlist | Co ciekawego kupić w ZAFUL?


Cześć wszystkim! Zima w dalszym ciągu nie odpuszcza, ale ja  pomału rozglądam się już za rzeczami wiosennymi. W tym sezonie królować będą kwiaty, groszki i pastele! Bardzo fajne i różnorodne rzeczy można kupić w sklepie internetowym ZAFUL. Miałam już okazję robić tam zakupy i śmiało mogę Wam je polecić! Nie miałam problemów ani z jakością rzeczy ani z wysyłką. W dzisiejszym poście pragnę pokazać Wam moją wishlistę :-) Dajcie koniecznie znać w komentarzach, czy któraś z poniższych rzeczy wpadła Wam w oko :)

***

Hello everyone! Winter is in full swing, but I've started to looking for some new clothes for spring. In coming sezon flower prints and pastel colors will be in fashion. A lot of interesting things you will find in  ZAFUL. already had the opportunity to buy in this online store and I can safely recommend it to you. I didn't have any quality problems. So in today post I want to present my wishlist - please let me know if you like some of these items! :-)









Mam dla Was też kod promocyjny - ZAKIRA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger