Denim cartoon jacket


W swojej szafie mam kilka kurtek jeansowych, oczywiście wszystkie bardzo lubię nosić i z trudem mi się jest z nimi rozstać ;-) Cieszę się, że na dworze robi się już na tyle ciepło, że można zarzucić na ramiona ulubioną jeansową katankę i ruszać w miasto - wiosną i latem to zdecydowanie moja ulubiona część garderoby :-) Dzisiaj na blogu wersja bardziej zwariowana, a to za sprawą zabawnego nadruku na plecach. Białe spodnie i szara koszulka stanowią fajną bazę do wielu innych stylizacji. 
A czy Wy lubicie nosić kurtki jeansowe? Dajcie znać w komentarzach! ;-)

***

I have a lot of jeans jackets in my wardrobe. I like them all so it's really hard to give it to someone ;-) I'm glad that weather outside lets to put on shoulders favorite denim jacket and go in town. During spring and summer it's my favorite part of outwear. Today's version is a little bit crazy because of cartoon print on back off the jacket. I combined it with a white jeans and gray t-shirt - very simple combination but in my opinion the best basic for many stylizations! 
And do you like to wear denim jackets? Let me know in the comments! ;-)



















zdjęcia Alicja W.

Mam na sobie/I'm wearing: 
- kurtka/jacket - MOHITO
- spodnie/jeans - STRADIVARIUS
- koszulka/t-shirt, trampki/trainers - SINSAY
- torebka/bag - RESERVED

women denim jacket

40 komentarzy:

  1. Woow cała stylizacja mega mi się podoba! :) Wszystko idealnie dobrane, a ta kurteczka robi wrażenie :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka stara jak świat, ale nie mam zamiaru się z nią rozstawać :)

      Usuń
  2. Jeżu przenajświętrzy jak ładnie :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że się podoba :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! To była miłość od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  5. Najpier patrzę o to zwykła kurteczka ☺ a potem lal super aż się uśmiechnęłam widząc tył kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam tą porę roku gdzie można narzucić na siebie taką jeansową kurteczkę i gotowa do wyjscia. Stylizacja świetna! Najbardziej podoba mi się ten print z tyłu kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, że się podoba :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. przepiękna kurtka! :) w ogóle stylizacja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja się w niej czułam świetnie, mam nadzieję że to widać :)

      Usuń
  8. Mam podobną kurtkę :) Uwielbiam jeansowe katany, są ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam nosić jeansowe kurteczki! :)
    Zaskakująca rzecz <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta kurtka i stylizacje :) Ja nie mam żadnej wolę skórzaną czarną która też pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarną skórzaną też mam i bez niej również nie wyobrażam sobie swojej garderoby :)

      Usuń
  11. Super wyglądasz :) No i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i zdolnej pani fotograf :)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podoba! Uwielbiam taki styl - ni to elegancko, ni to na luzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tez uwielbiam dżinsowe kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest bezbłędna :D
    Sama musze się rozejrzeć za taką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Taka kurtka ożywi każdą stylizację :)

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz, a kurtką obłędna! Sama chętnie bym taką przygarnęła :D

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurtka to zdecydowanie jeden z moich lepszych łupów! :)

      Usuń
  16. Genialna jest ta kurtka! Przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kurtki jeansowe, a ta jest boska, ten nadruk na plecach wygląda świetnie!
    Buziaki,
    Ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kurtka, pop art jest zawsze w modzie :) http://zanpale.blogspot.com/2019/05/chilling-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetną figurę, te spodnie tylko to podkreślają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie noszę kurtek, wolę płaszcze. Kurtki mi się całkiem podobają, ale wygodniej mi w płaszczach. I cieplej :) Ale ta jest świetna, szczególnie napis rozbraja :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajna kurtka!! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger