Funny t-shirt


Cześć wszystkim! Jak Wam mija majówka? Pogoda dopisuje? Mam nadzieję, że tak :-) Ja korzystam ze słonecznej aury i nadrabiam zaległości w blogowaniu. Dzisiejsza propozycja stylizacji jest w weekendowym i luźnym stylu, w sam raz na weekend majowy! Jeansowy total look połączyłam z t-shirtem z zabawnym nadrukiem, który od razu skradł moje serce :-) Wygoda przede wszystkim! Jak Wam się podoba moja dzisiejsza propozycja? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

***

Hello everyone! How are you? Are you enjoying your long weekend? I hope that weather is pretty! I use the sunny aura and catching up on with blogging. Today's proposition is perfect for loose time. I combined jeans total look with t-shirt with funny print. I felt in love with this t-shirt from first sight! How do you like my today's outfit? Let me know in the comments!  











zdjęcia Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- spodnie/jeans, trampki/trainers, torebka/bag - SINSAY
- kurtka/denim jacket - BERSHKA
-  koszulka/t-shirt - HOUSE

20 komentarzy:

  1. Ja tam lubię bluzki z śmiesznymi nadrukami. Cała stylizacja bardzo do siebie pasuje i jest w moim stylu.
    Bardzo podoba mi się torebka! A te ciasteczka bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Cieszę się, że się podoba!

      Usuń
  2. Ale super t-shircik :D Ogółem cała styloweczka fajowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, każdy element stylizacji idealnie ze sobą współgra!
    Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne zdjęcia wyszłaś bosko kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ciasteczkowego potwora bo sama nim jestem :D ♥
    Przesyłam wiele pozytywnej energii i zostaję z Tobą na dłużej ♥
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywny i luzny ootd akurat na jakis weekendowy wypad ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, ale w moim wieku i przy moim zawodzie to już taka koszulka chyba nie wypada :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie:) też uwielbiam połączenie kurtki dżinsowej z trampkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten t-shirt jest mega pozytywny! :) Koniecznie muszę go kupić, na pewno będzie mi poprawiał humor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka megapozytywna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger