Pastel mania with ZAFUL | Pastelowa wishlista ZAFUL



Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi perełkami, które możecie znaleźć w sklepie internetowym ZAFUL. Ja robiąc tam zakupy zawsze mam problem na co się zdecydować, nie inaczej było i tym razem :) Najbardziej spodobały mi się te rzeczy, które możecie zobaczyć poniżej. Pastelowa mania trwa u mnie w najlepsze! Co za szczęście, że te kolory będą modne także w nadchodzącym sezonie :-) Jak Wam się podoba moja wishlista? Która z tych rzeczy najbardziej wpadła Wam w oko? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

***



Hi guys! Today I'm coming to you with next few thiings which you can buy in ZAFUL online store. I always having a big problem what I should choose when I'm doing shopping there! This time it was exactly the same ;-) I mostly liked thigs which you can see below. I'm in love with pastel colors, fortunately that this  spring season they will be still in fashion :) How do you like my whishlist? Which thing do you like the most? Let me know in the comments!



Floral Pattern Grey Sweatshirt - CLICK


Chain Faux Leather Double Side Crossbody Bag - CLICK

PU Leather Metal Crossbody Handbag - CLICK



Drop Shoulder Loose Ruffles Sweatshirt - CLICK

---------------------------------------------------------------------------------------------
Mam dla Was też kupon rabatowy - ZAKIRA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger