Leopard fur coat | Futerko w panterkę

Witajcie kochani! Jak się macie w te mroźne dni? Ja jestem strasznym zmarźluchem, więc tak niskie temperatury są dla mnie prawdziwą udręką :-) Najgorzej jest z rannym wstawaniem. Też tak macie? :-) Dzisiejsza stylizacja jest nieco bardziej drapieżna, a to za sprawą futerka w panterkę, które dodaje charakteru całej stylizacji. Do tej pory sceptycznie podchodziłam to tego motywu, ale muszę przyznać że stanowczo się do niego przekonałam! A Wy lubicie motyw panterki na ciuchach i dodatkach? Dajcie znać w komentarzach :-)

***

Hello everyone! How are you doing in such a cold days? Honestly I'm a big warmlover and so low temperatures are a big torture for me :-) The worst thing is getting up early for work. Do you have the same? :-) Today's stylization is bold, and it's caused by a leopard fur coat. So far I didn't like to wear clothes with this motif, but I have to addmit I love it! Do you like leopard print as well? Let me know in the comments :-)











fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearning:
- futerko/fur - vinted.pl
- spodnie/pants - ZAFUL
- buty/boots - vinted.pl
- szalik/scraf - DRESSLILY
- torebka/bag - Atmosphere
- czapka/hat - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger