Winter beige coat in everyday style | Beżowy płaszcz w codziennym wydaniu


Witajcie kochani? Jak Wasz początek tygodnia? U mnie poniedziałek jest zawsze dniem, w którym niezbędny jest dodatkowy kubek kawy - bez tego ani rusz! Korzystając z chwili wolnego po pracy postanowiłam pokazać Wam moją kolejną nowość z gamiss.com. Tym razem jest to beżowy płaszcz, o szerokim i luźnym fasonie.Według mnie fajnie współgra z ciemnoszarymi dodatkami ;-)
Jak Wam się podoba moja kolejna propozycja codziennej stylizacji? Dajcie znać w komentarzach! Jestem ciekawa Waszych opinii.

***

Hello everyone! How's your beggining of week? In my case monday is day in which I need additional cup of coffee - it's necessary! Using my free time I want to show you my second new item from gamiss.com - loose beige coat :-) In my opinion it's perfect match with gray accessories.
How do you like my new stylization? Let me know in the comments! :-)













fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearning:
- płaszcz/coat - GAMISS
- spodnie/pants - SINSAY
- torebka/bag - DRESSLILY
-czapka/hat - SINSAY
- botli/boots - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger