Shopping with ROSEGAL | Wishlista ROSEGAL


Witajcie kochani! Pewnie większość z Was zna już sklep internetowy ROSEGAL, ale jeśli nie to serdecznie zapraszam do jego odwiedzenia! Przygotujcie się na to, że przeglądając strony nagle zorientujecie się, że zajęło Wam to aż kilka godzin :-) Szeroki asortyment sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie! Ja wybrałam sobie kilka rzeczy - nie mogłam odmówić sobie zegarków, które są moim codziennym niezbędnikiem. Nie tylko są praktyczne, ale też fajnie uzupełniają każdą stylizację. Postawiłam również na sweterki w wyrazistych kolorach oraz na basicową szarą sukienkę. Nie mogę się doczekać, kiedy do mnie dotrą :-)

***
Hello everyone! I'm assured that the most of you arleady know online store ROSEGAL. If not I invite you to visit this website - get ready for a few hours of researching :-) A wide range of products makes everyone will find here something intresting for them. I chose a few items - I couldn't refuse to buy watches! I love wearing them! It's not only useful accessory, but also completes each stylization. I chose also two sweaters in intensive colors and basic dress. I can not wait for my order arrive! :-)









Jak Wam się podoba moja wishlista? Dajcie znać w komentarzach, która z wybranych przeze mnie rzeczy spodobała Wam się najbardziej! Jestem ciekawa Waszych opinii :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger