Tulle pink skirt | Różowa tiulowa spódniczka

Różowy w tym sezonie gra główne skrzypce w modzie - i to niezależnie od odcienia! Cieszy mnie to ogromnie, ponieważ ostatnio różowy to jeden z moich ulubionych kolorów. Jest delikatny, dziewczęcy i pełen świeżości, a w mojej szafie jest pełno ciuchów i dodatków w różowym kolorze, więc świetnie się składa! :-) Dzisiaj przygotowałam stylizację, w której kolorem przewodnim jest właśnie różowy. Tiulową spódniczkę kupiłam już jakiś czas temu, przez długi okres leżała zapomniana przeze mnie w głębi szafy. Przy okazji wiosennych porządków natrafiłam na nią i od razu w głowie narodziły się kolejne pomysły na stylizację z nią w roli głównej. Stylizacja idealna na piękną majówkową pogodę! Jak Wam się podoba? Koniecznie dajcie znać! :-)

***

Pink color is the one of the most popular colors in this season! And it's not dependent from tint. I;m really glad about that fact, because in my wardrobe you will find a lot of clothes and accessories in pink color. I love pink - it's delicate, girly and full of freshness. Today I prepered for you new stylization with pink color in main role. The tulle skirt I have bought a long time ago, but honestly I completly forgot about it.  For the long period it was forgotten, but I found it on the occasion of spring cleaning. Styling perfect for beautiful May weather! How do you like it? Be sure to let me know!















Za zdjęcia dziękuję bratu Arkowi!

Mam na sobie/I'm wearning:
- spódnica/skirt - SINSAY

- kurtka/jeans jacket - MOHITO
- torebka/bag - SHEIN
- bluzka/blouse - MOHITO
-baleriny/shoes - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger