Basket woven bag and boho shirt | Pleciona torba koszyk i bluzka boho

Ostatnimi czasy na blogach królują plecione torby i torebki. Możecie znaleźć różne wzory i fasony, mnie bardzo spodobał się poręczny koszyczek, który jest idealny nie tylko na wypad na miasto, ale też na plażę! Świetnie pasuje do stylizacji boho ;-) Nie dziwię się, że tak wiele dziewczyn nosi teraz takie plecione torebki! Sama planuję jeszcze kupić małą, najlepiej okrągłą z wikliny. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na proste fasony i neutralne kolory. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. Podoba Wam się ten trend? Dajcie znać!

***
Recently the woven and braided bags rules on many blogs! You can find various designs and styles but I liked mostly the handy basket, which is perfect not only for a city outing, but also for the beach! It fits perfectly with the boho styling ;-) I'm not suprisied that so many girls like to wearing them now!  I'm going to buy a small, preferably round, wicker bag. In today's stylization I put on simple styles and neutral colors and I hope that you will like my proposal. Do you like this trend? Let me know!













zdjęcia Damian Wołosz

Mam na sobie/I'm wearing:
- bluzka/blouse - PEPCO
- spodnie/pants - SINSAY
- torebka/bag - H&M
- buty/shoes - RENEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger