Rosegal denim jacket in casual stylization | Strój dnia z kurtką jeansową Rosegal

Jeansowe kurtki i katany to mój must have - nie wyobrażam sobie, żeby w mojej szafie mogło takiej zabraknąć :) Na stronie rosegal.com upolowałam bardzo fajny model z haftami, który prezentuję Wam w dzisiejszym poście. Stylizacja weekendowa, w sam raz na spacer czy wypad na zakupy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

***
I love denim jackets! I can't imagine my wardrobe withaout it :) On the rosegal.com site I've hunted a very nice floral embroidery jacket model that I present to you in today's post. A weekend style, perfect for a walk or a shopping trip. I hope you will like it :)












zdjęcia Damian Wołosz

Mam na sobie/I'm wearing:
- kurtka jeansowa/denim jacket - ROSEGAL
- spodnie,top/pants,top - H&M
- torebka, trampki/bag, trainers 
- okulary/ sunnies - ROSEGAL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger