Let's go for a walk!

W tym sezonie hitem są marynarki - najlepiej te o kroju męskim w kratę. Zdecydowanie lubię tę część garderoby, dlatego z wielkim entuzjazmem przyjęłam tegoroczne jesienne trendy ;-) Marynarka sprawdza się w wielu stylizacjach - zarówno tych bardziej na sportowo, jak też w kobiecych i eleganckich. Przyznam szczerze, że moją marynarkę upolowałam na vinted.pl, ale nie żałuję zakupu! Podoba mi się szczególnie jej krój - jest lekko taliowana, przez co nie gubi tali i nie pogrubia. Dzisiejsza stylizacja jest skromna, wygodna i w sam raz do pracy czy na spacer. Zdecydowanie takie outfity wybieram ostatnio ;-) 

Połączenie czerni, szarości i bieli zawsze się sprawdza. Zgodzicie się ze mną? 














Mam na sobie:
- spodnie - SINSAY
- koszulka - H&M
- marynarka - używana z vinted.pl/no name
- buty - CCC
- okulary - H&M
- torba - RESERVED

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger