Jesienne must have | Spodnie w paski


Na mojej jesiennej liście "must have" znalazły się najbardziej trendy elementy garderoby, które królują na wybiegach i pokazach, ale też w szafach znanych blogerek. Przede wszystkim postanowiłam zaopatrzyć się w czarny kaszkiet, marynarkę w kratę oraz ...
spodnie w paski! Nie byłam do nich do końca przekonana, ale zmieniłam zdanie! Są wygodne i bardzo fajnie się noszą. Jak dla mnie jeden z lepszych zakupów, mam nadzieję tylko, że nie okażą się nabytkiem typowo na jeden sezon ;)

Dzisiejsza stylizacja powstała w zaciszu domowym, ponieważ pogoda płata nam figla i nie pozwala pobawić się w sesje na dworze. Zostawiam Was więc migawką zdjęć. Dajcie znać czy przypadła Wam do gustu moja dzisiejsza propozycja ze spodniami w paski w roli głównej! :)











Mam na sobie:
- spodnie STRADIVARIUS (dostępne TUTAJ)
- buty RENEE
- torba SINSAY
- koszula GREENPOINT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger