Elegant style & pink high heels

Każda z nas lubi czasem ubrać się bardziej kobieco - właściwie dobrane ubrania podkreślają nasze atuty i tuszują mankamenty. Tylko wtedy możemy czuć się dobrze i pewnie siebie. Mój dzisiejszy outfit ma charakter zdecydowanie wyjściowy - elegancki, pełen klasy, a zarazem kobiecy. Odsłonięte ramiona podkreślają jeszcze opalone ciało, a spodnie w stonowanym kolorze wykorzystam jeszcze nie raz bo mam na nie milion pomysłów! :) Jako dodatki torebka i buty, które już nie raz pojawiały się na blogu. I pewnie jeszcze pojawią! Lubię bowiem kupować takie rzeczy, które można wykorzystywać na wiele sposobów i w wielu stylizacjach niezależnie od okazji. Mam nadzieję, że się ze mną zgodzicie. 

A wracając do dzisiejszego look'u - mam nadzieję, że kobieca wersja mnie przypadnie Wam do gustu. Dajcie znać w komentarzu!












Mam na sobie: 
- bluzka MOHITO
- spodnie ORSAY
- torebka ORSAY
- szpilki RENEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger