Floral maxi baby blue dress | Błękitna sukienka maxi z kwiatowym wzorem

Witajcie! Dzisiaj kolejna odsłona stylizacji z długą sukienką. Jakiś czas temu przekonałam się do maxi, a na blogu pojawił się także post z inną tego typu sukienką (dla tych co nie widzieli link TUTAJ). Jak dla mnie idealnie dopasowana maxi jest strzałem w 10! Dajcie znać, czy przypadła Wam do gustu moja dzisiejsza propozycja :)

***

Hello everyone! In today's post another proposition of stylization with maxi dress in main role. Some time ago I decided to wear this kind of dress for the first time (if you didn't see click here). For me a perfectly matched maxi is a shot in 10! Let me know if you liked my today's proposal :)













zdjęcia Arek Sobociński

Mam na sobie/I'm wearing:
 - sukienka/dress, trampki/trainers - H&M
- torebka/bag - ORSAY
- zegarek/watch - GAMISS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger