Elegant look: shorts & floral shirt | Szorty i kwiecista koszula w eleganckim wydaniu

Czy elegancka stylizacja może składać się z szortów? Według mnie oczywiście, że tak! Musimy jednak zwracać uwagę na długość spodenek stosownie do okoliczności, ja dzisiaj pozwoliłam sobie założyć nieco krótsze. Szorty są wygodne i doskonale sprawdzają się na upalne dni! :) W dzisiejszej propozycje zestawiłam je z koszulą z kwiatowym printem i różowymi sandałkami na słupku. Jak oceniacie dzisiejszą stylizację? Lubicie nosiś szorty nie tylko w wydaniu casualowym na co dzień? Koniecznie dajcie znać! :)

***
What do you think - can elegant styling consist of shorts? For me the answer is yes! However, we must pay attention to the length of shorts according to the circumstances.  Today I allowed myself to wear a bit shorter. Shorts are comfortable and are perfect for hot days! :) In today's proposal I combined them with a shirt with floral prints and pink sandals. How do you rate today's styling? Do you like to wear shorts not only in the casual every day version? Let me know! :)


















zdjęcia Arek Sobociński

Mam na sobie/I'm wearning:
- koszula/shirt - MOHITO
- szorty/shorts - H&M
- buty/heels - STRADIVARIUS
- okulary/sunnies - H&M
- zegarek/watch - GAMISS
- torebka/bag - ORSAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger