Metallic jacket


Czy tak jak ja nie możecie doczekać się już wiosny? Tęsknię już za słońcem i ciepłem, mam ochotę schować na dno szafy wszystkie ciepłe rzeczy ;-) Póki co jednak na to się nie zanosi, a ja podrzucam Wam kolejną propozycję stylizacji z ciepłą kurtką. Dzisiaj stylizacja typowo weekendowa - ciepła puchówka w metalicznym kolorze skradła moje serce! Jest na prawdę wygodna :-) Dajcie znać jak Wam się podoba dzisiejszy outfit!

***

Are you waiting for spring so impatiently as me? I miss sun and warm weather and I wish I couldn't put to wardrobe all cozy and warm clothes. Today I coming to you with new stylization for everyday style with short down jacket in metallic color. Let me know how do you like my proposition! ;-)










zdjęcia Damian Wołosz

Mam na sobie/I'm wearing:
- kurtka/jacket, torba/bag - RESERVED
- spodnie/jeans - SINSAY
- buty/boots - CCC
- czapka/hat - MOHITO

1 komentarz:

  1. Cudowne buty <3 bardzo ciekawa stylizacja, jednak moją uwagę przyciągnęły buty. Pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger