Boho look | Stylizacja boho na co dzień


Cześć! Dawno mnie tu nie było, a wsystko przez małe problemy techniczne ze sprzętem. Na szczęście wszystko już działa jak należy, można więc szaleć ze zdjęciami! Tym bardziej się cieszę, że pogoda za oknem wreszcie zaczyna przypominać letnią aurę i bez problemów będę mogła nadrobić małe zaległości :) Dzisiaj przychodzę do Was z moją propozycją stylizacji boho w letnim wydaniu. W roli głównej bluzka bez ramion, czyli mój ulubiony ostatnimi czasy fason. Dajcie znać, czy przypadła Wam do gustu moja dzisiejsza propozycja! :)

***


Hello everyone! I haven't been here for a long time because of the technical problems with the camera. Fortunately, everything is working properly, so I going to taking pictures like crazy! The more I'm happy that the weather outside the window finally begins to resemble a summer aura and I can catch up with some issues and arreas without any problems :) Today I come to you with my summer edition
boho stylization proposal. In the main role off arms blouse - it's my favorite fashion recently. Let me know if you liked my today's proposal! :)















zdjęcia Damian Wołosz

Mam na sobie/I'm wearning:
- szorty/shorts - PEPCO
- bluzka/blouse - CHOICES
- koronkowe espadryle/shoes - RENEE
- torebka/bag - CROPP
- wianek/wreath - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger