Wiosenne propozycje z Zaful


Cześć wszystkim! Pewnie nie raz wspominałam Wam, że mam słabość do haftów, dlatego nie zdziwi Was moja dzisiejsza wishlista z Zaful. Motywy kwiatowe w dalszym ciągu królują w mojej szafie i nie zapowiada się, by miało się to zmienić :) Wybrałam kilka rzeczy, które szczególnie mi się spodobały - dajcie znać, która z nich najbardziej wpadła Wam w oko!

***
Hi everyone! Probably not once I mentioned to you that I have a weakness for embroidery, so you won't be surprised by my present wishlist from Zaful. Floral motifs continue to dominate in my wardrobe and it does not seem to change. I chose a few things that I particularly liked - let me know which one of them like the most!


Loose Floral Embroidered Ruffled Shirt 


Drop Shoulder Floral Embroidere Sweatshirt


Floral Patched Ruffles Embellished Dress



Loose Lace Up Floral Embroidered Blouse



Floral Embroidered Denim A Line Skirt


Off Shoulder Embroidery Casual Dress


Gorąco polecam zakupy w Zaful! Miałam okazję robić je w tym sklepie już kilka razy i nigdy jeszcze się nie zawiodłam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger