Spring MUST HAVE - floral embroidered shirt | Wiosenne MUST HAVE - koszula z haftem


Uwielbiam hafty! Moda na nie trwa już od jakiegoś czasu, ale mnie to wcale nie przeszkadza. Na blogu już parę razy pokazywałam Wam stylizacje z takimi zdobieniami, zarówno na ubraniach jak też na dodatkach. Wiosna to czas, gdy w mojej szafie nie może zabraknąć romantycznych, kwiatowych akcentów. Przywołują na myśl słoneczne i radosne dni. Koszula w paski, którą zobaczycie w dzisiejszym poście na tyle podbiła moje serce, że nie wahałam się długo nad jej zakupem. Jest kobieca i w zestawieniu z różową ramoneską tworzy świetny duet na co dzień, myślę że sprawdzi się także w zestawie do pracy ;-) A czy Wy lubicie ten trend? Podobają Wam się koszule z motywem haftowanych kwiatów? Dajcie znać w komentarzach!

***


I love embroidered motives! This fashion hasn't been going on for some time, but I don't worry about that at all. I have already shown you on my blog a few stylizations with such decorations, both on clothes and on accessories. Spring is the time when in my wardrobe you can find a lot of romantic, floral accents. The striped shirt you will see in today's post has won my heart enough that I didn't hesitate long to buy it. In combination with the pink ramoni jacket creates a great duo for every day style, but I think that it will work well in the work set ;-) Do you like this trend? Do you like shirts with motif of embroidered flowers? Let me know in the comments!
















Zdjęcia Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- kurtka/jacket - SINSAY
- spodnie/pants - SINSAY
- koszula/shirt - HOUSE
- torebka/bag - ORSAY
- botki/boots - STRADIVARIUS
- okulary/sunnies - H&M
-zegarek/watch - ROSEGAL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger