Pink power | Idealna puchówka na chłodne dni


Zima zbliża się wielkimi krokami, czas więc by zacząć rozglądać się za odpowiednią i ciepłą kurtką. Ja już taką mam ;-) Jest długa i puchata, więc z powodzeniem sprawdzi się na dużych mrozach. Najbardziej urzekło mnie futrzane obszycie wokół kaptura - oczywiście futro jest sztuczne! Kolor chyba Was nie zdziwił - bardzo lubię pastelowe kolory, a różowy jest jednym z moich ulubieńców. Myślę, że zobaczycie tę kurtkę jeszcze nie raz na blogu!
Jak Wam się podoba moja propozycja z wykorzystaniem różowej puchówki? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :-)


***

Winter is coming to us very fast, so it's time to start looking for a proper and warm jacket. I already have one ;-) It's long and downy, so it will work well on big frosts. I like the fur around the hood - of course, the fur is artificial! The color probably didn't surprise you - I really like pastel colors, and pink is one of my favorites. I think you will see this jacket more than once on the blog!
How do you like my proposal of everyday outfit with pink winter jacket?  Let me know in the comments :-)









Fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- spodnie/pants - SINSAY
- kurtka/jacket - SHEIN
- buty/boots - SINSAY
- czapka/hat - CROPP
- torebka/bag- ZAFUL - CLICK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger