Autumn style with ZAFUL | My order review

Witajcie kochani! W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moje nowości, jakie otrzymałam od internetowego sklepu ZAFUL. Moje zamówienie składało się z musztardowego kardiganaczapki z kaszkietem oraz czarnej shopperki i zostało rozdzielone na dwie przesyłki. Pierwsza już do mnie dotarła, na kolejną jestem zmuszona trochę poczekać. Jestem bardzo zaskoczona jakością otrzymanych rzeczy! Mogę Was zapewnić, że to nie ostatnie moje zamówienie w tym sklepie ;-) Szeroki asortyment sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie!
Z otrzymanych rzeczy stworzyłam jesienną stylizację - zapraszam więc do czytania i oglądania! 

***
Hello dear! In today's post I will present you the latest news which I received from the online store ZAFUL. My order consisted of mustard cardiganhat and a black shopper bagThe order was divided into two packages. The first one came to me, but for next I need to wait. I'm very surprised by the quality of the received items! I can assure you that it's not my last order in this shop ;-) Wide assortment makes everyone will find something for themselves here!
From the received items I created the autumn styling - so I invite you to read!


Tak prezentuje się moje zamówienie/And this is how my order is presenting


Paczka przyszła pocztą w dużej kopercie. Wszystkie rzeczy w środku były szczelnie zapakowane, ofoliowane i w nienaruszonym stanie.
The package arrived in a large envelope. All things inside were packed, molded and intact.


Torebka jest nieusztywniana i zamykana na zatrzask, ale za to bardzo pojemna. W środku znajduje się jedna duża przegroda i mała kieszonka np. na telefon. Na pewno pomieści wiele kobiecych drobiazgów! Gładka faktura sprawia, że wykorzystam ją w niejednej stylizacji :-)
The shopper bag is non-stiff and lockable, but very roomy. Inside there is one large compartment and a small pocket example for the phone. It will surely hold many feminine's trinkets! The texture is smooth, so I'll use it in many stylizations :-)


Kardigan posiada piękny i intensywny musztardowy kolor - wprost idealny na jesień! Sweterek jest niezapinany, rękawy posiadają długość 3/4 a splot jest dość rzadki. Mimo to kardigan jest dość ciepły i miły w dotyku. 
Cardigan has a beautiful and intense mustard color - just perfect for autumn! The jacket is unbuttoned, the sleeves are 3/4 length and the weave is quite rare. Still, the cardigan is warm and nice to the touch.



A teraz czas na stylizację! Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba i czy lubicie robić zakupy w ZAFUL! Jestem ciekawa Waszych opinii!
And now it's time for a new stylization! Please, let me know i
n the comments if you like it! I'm really curious about your's opinions about my proposal and online shopping with ZAFUL! :-)












fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- kardigan/cardigan - ZAFUL - 
CLICK
- torebka/bag - ZAFUL - CLICK
-spodnie/pants - MOHITO
-koszula/shirt - H&M

- buty/boots - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger