Trench coat weather | Jesienny strój dnia

Nadszedł czas, by wyciągnąć z szafy trencz! Przez długi czas nie doceniałam jego modowego potencjału, ale w końcu postanowiłam się przełamać - klasyka zawsze sprawdza się najlepiej, a przecież trencz do klasyków należy ;-) Idealnie komponuje się w eleganckich zestawach, jak też tych nieco bardziej na luzie. Już mam pomysł na koleją stylizację z trenczem w roli głównej - bądźcie czujni pewnie niedługo pojawi się na blogu! Dziś postawiłam na beże, które ostatnio bardzo sobie upodobałam. 

 Jak Wam się podoba? Nosicie trencze? Dajcie znać w komentarzach! ;-)













*********************************************************************************

Mam na sobie:
- trencz - H&M
- botki - STRADIVARIUS
- spodnie - SINSAY
- torebka - SHEIN
- sweterek - PEPCO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger