Basic v-neck t-shirt


Biały t-shirt to zdecydowanie klasyk, którego nie może u mnie zabraknąć. Idealnie sprawdza się pod kurtkę jeansową, czy też tak jak w dzisiejszej propozycji także w połączeniu z marynarką. I to niezależnie od pory roku :-) Ja najbardziej upodobałam sobie te z dekoltem w serek - w tym kroju czuję się najlepiej! Póki co nie znalazłam jeszcze dobrego jakościowo t-shitru, który nie zniszczyłby się po kilku praniach, jak tylko ostatecznie znoszę swoje sieciówkowe koszulki poszukam czegoś lepszej jakości. 
Jak Wam się podoba moja propozycja? Uważam, że fajnie sprawdzi się na nadchodzącą wiosnę. Ja już nie mogę się doczekać świeżych, lekkich i dziewczęcych stylizacji. 

***

For me a white t-shirt is absolutely must have. It's perfect for every season, you can combine it in many ways for example with denim jacket or with stripped blazer as you can see in my today's proposition. My favorite kind of basic t-shirts are V-necks. I feel most comfortable wearing them. 
How do you like my today's style? I think it will be perfect for coming spring - I cannot wait to prepare for you more fresh and girlish outfits.  







 Mam na sobie/I'm wearning:

spodnie/jeans, marynarka/blazer - SINSAY
torebka/bag, t-shirt - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger