Wspomnienie lata | Summer memory


Dziś zatęskniłam za słońcem i ciepłem. Lato wróć! Jesień jeszcze się na dobre nie zaczęła na dobre, a mnie już brakuje lata, a szczególnie tej opalenizny. Odkopałam stare zdjęcia, zrobione już jakiś czas temu. Taki mały bonus :)

***

Today I missed the sun and warmth. Summer, please come back! Autumn has not begun for good yet, and I miss summer, especially this tan. I dug up old photos which were taken some time ago. Such a small bonus :)












zdjęcia Arek Sobociński

Mam na sobie/I'm wearing:
- spódnica/skirt - SINSAY
- torebka/bag, koszulka/t-shirt, marynarka/jacket - H&M
sandałki/heels - RENEE

1 komentarz:

  1. Nigdy nie pomyślałabym że taka spódniczka w kwiaty tak pięknie pasuje na jesień :) Super!
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger