ROMANTIC STYLE


Niedawno na blogu pojawił się post z propozycją stylizacji z użyciem romantycznej koszuli w stylu boho, a dzisiaj kolejna moja mała wariacja na jej temat. Tym razem w wersji jeszcze bardziej dziewczęcej i romantycznej na tle przepięknie kwitnących drzew. Zdjęcia do dzisiejszego wpisu są prostą odpowiedzą na pytanie, dlaczego tak bardzo uwielbiam wiosnę! Mam nadzieję, że moja dzisiejsza stylizacja przypadnie Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać w komentarzach co sądzicie! Jestem ciekawa Waszych opinii! :-)

***

Hi guys! Recently I posted a proposition of outfit with boho shirt in main role and today I'm coming to you with another! I'm in love with this romantic and girlish style! The photos for today's post are the best answer for question "why do you like spring". I hope that you like my proposition - let me know in the comments! I'm really curious about your opinions! :-)















zdjęcia Alicja W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- spodnie/jeans - PEPCO
- bluzka/blouse, kurtka/jacket - SINSAY
- baleriny/shoes - RENEE
- torebka/bag - ORSAY

25 komentarzy:

  1. Te spodnie są boskie *_* ♥
    Śliczna jesteś!!!
    Pozdrawiam Darriska

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sesja, bardzo dziewczęca
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh, jak bajkowo, nic tylko czerpać energię z tych zdjęć! :)
    Promiennie kochana wyglądasz!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, fantastyczna sceneria i boska modelka. A sama stylizacja to po prostu cuuudo <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, cieszę się że stylizacja i zdjęcia się podobają! :)
      Także pozdrawiam!

      Usuń
  5. Całokształt bardzo mi się podoba! Nic bym nie zmieniła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne spodnie, jak i cala stylizacja, a drzewa w tle cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Widać, że fotograf się postarała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo entuzjazmu dodają te zdjęcia. Najbardziej ze stylizacji podobają mi się spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia na cudownym tle! Bardzo mi się podoba również kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, nice post and really amazing blog.
    Would you like to follow each other?
    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja! Bardzo oryginalny kolor ramoneski. Zakochałam się w bluzeczce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia <3 Stylizacja też petarda. Kurteczka w takim kolorze jest idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. CUdownie wyglądasz, mega podoba mi się ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, jak i zdjęcia! Przyciągają wzrok nieziemsko. Wyglądasz przecudnie
    http://theajtwins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale różowo! Świetna kurtka i fajne spodnie!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Kurteczka jest niesamowita! Fajnie wyglądasz na tle tych kwitnących drzew! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz obłędnie! :) Piękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger