Sweater weather mood | Szmaragdowy sweter w roli głównej

Do żółtego koloru zdecydowanie musiałam dorosnąć! Wcześniej wręcz unikałam wszystkiego w tym kolorze ;-) Przekonałam się jednak i z powodzeniem sięgam nie tylko po żółte dodatki, ale też po koszule czy okrycia wierzchnie. Słoneczne barwy dodają energii i optymizmu w ponure jesienne dni - doskonale sprawdza się więc większa dawka koloru by przełamać szarość i rutynę. Dlatego też cieszę się, że ten kolor jest teraz tak bardzo modny :-) Jak Wam się podoba moja kolejna propozycja zwykłej codziennej stylizacji? 

***
To the yellow color I must have grown up! Previously I even avoided everything in this color ;-)  However I have convinced myself and successfully reach not only the yellow accessories, but also the shirts or the outer cover. Sunny colors add energy and optimism to the bleak autumn days - so it's a great deal more color to break the gray and the rut. Therefore, I am happy that this color is so fashionable now :-) How do you like my next suggestion of ordinary everyday styling?








fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- kurtka/jacket - H&M
- sweter/sweater - ZARA
- spodnie/pants - SINSAY
-torebka/bag - SINSAY
- botki/boots - no name
- koszula jeansowa/jeans shirt - STRADIVARIUS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger