Black & white poncho | Autumn everyday look


Witajcie kochani! Przygotowałam dla Was kolejną propozycję stylizacji jesiennej. Tym razem wykorzystałam biało - czarne poncho. Ten element garderoby idealnie sprawdza się na cieplejsze dni, dlatego sama sobie się dziwię że tak długo wisiał w szafie i czekał na swój moment ;-) Świetnie sprawdza się zamiast płaszcza lub kurtki! Bardzo podoba mi się, że ponczo gwarantuję swobodę ruchów i lekkość, trzeba jednak pamiętać że ze względu na swoją formę może dodawać kilogramów. Dlatego też zestawiłam ponczo z dopasowanymi czarnymi spodniami i botkami na obcasie, które dodatkowo wysmuklają nogi ;-) 
Koniecznie dajcie znać czy lubicie nosić poncza, a może wręcz przeciwnie? Jestem ciekawa Waszych opinii!

***

Hello dear! I have prepared for you another proposal of autumn styling. This time I used black and white poncho. This piece of clothing is perfect for warmer days, so I'm surprised that it hung in the closet for so long time and waiting for suitable moment ;-) You can use it instead of a coat or jacket! I like the poncho for freedom of movement and lightness, but you have to remember that due to its form it may adds kilograms. So I set up a poncho with matching black trousers and high heels boots, which additionally slender legs ;-)
Let me know if you like to wear ponchos, or maybe on the contrary? I'm curious about your opinions!









 



Fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- ponczo/poncho - H&M
-spodnie/pants, kapelusz/hat - SINSAY
- torebka/bag - ATMOSPHERE
- golf/turtleneck - MOHITO
- botki/boots - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger