Casual style with oversize green coat | Strój dnia z szerokim płaszczem

Mówiłam Wam już, że uwielbiam płaszcze? Ostatnio na blogu pojawiają się stylizacje właśnie z tym rodzajem odzieży wierzchniej. Idealnie sprawdzają się u mnie na co dzień, dlatego z chęcią po nie sięgam ;-) Dzisiaj kolejna stylizacja bardziej na luzie, w której główną rolę gra zielony, oversizowy płaszcz. Urzekł mnie w nim piękny, intensywny zielony kolor, w odcieniu przypominającym szmaragd. Propozycja jest idealna dla dziewczyn, które stawiają na wygodę! Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy lubicie nosić takie płaszcze ;-)

***

Did I tell you that I love wearing coats? Recently on the blog appeared a few stylizations with this kind of outerwear. Coats are perfect for me on a daily basis, so I'm happy to go with it ;-) Today styling is more relaxed, and the main role is played by a green, oversized coat. I fallen in love with a beautiful, intense green color. The proposal is perfect for girls who bet on comfort! I hope you will like it. Please, let me know in the comments if you like wearing oversize coats. I'm really curious about your opinions ;-)











Fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- płaszcz/coat - ATMOSPHERE
- spodnie/pants, botki/boots  - SINSAY
- bluzka/blouse, czapka/hat - H&M
- torebka/bag - ZAFUL (CLICK)

Zapraszam Was na wyprzedaż szafy na moim koncie na vinted.pl - LINK. Gorąco polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger