Gray and mint green combination | Outfit of the day

Uwielbiam połączenie mięty i szarości, a Wy? Te dwa kolory współgrają ze sobą idealnie tworząc niezwykle efektowne połączenie, które przypadnie do gustu nie tylko miłośnikom pasteli! Płaszcz już Wam pokazywałam na blogu, ja osobiście go uwielbiam! Jego zakup był zdecydowanie dobrym pomysłem :-) Stylizacja z dzisiejszego dnia jest prosta, ale za to niezwykle świeża i dziewczęca.
Jak podoba Wam się moja moja propozycja casualowego outfitu? Dajcie znać w komentarzach! Jestem ciekawa Waszych opinii ;-)

***
I love the combination of mint green and gray, and you? These two colors are in perfect harmony with each other, and what's more they are creating an amazing combination that will appeal to not only pastel lovers! I have already shown you the coat on the blog a few posts before - personally I love it! Purchasing of this outwear was definitely a good idea :-) The today's stylization is simple but very fresh and girly.
How do you like my suggestion of casual outfit? Please let me know in the comments! I'm curious about your opinions ;-)










fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing: 
- spodnie/pants, sweterek/sweater, torebka/bag - SINSAY
- płaszcz/coat - SHEIN
- botki/boots - STRADIVARIUS
- szalik/scraf - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger