Checked pants | Spodnie w kratkę

Motyw kratki skradł moje serce na dobre! Polubiłam się z nią już jakiś czas temu, na blogu pojawił się także post z marynarką w kratkę. Tym razem postawiłam na kraciaste spodnie, które w tym sezonie robią niebywałą furorę. Jak Wam się podoba moja propozycja eleganckiej stylizacji z wykorzystaniem spodni w kratkę? Koniecznie dajcie znać w komentarzach, czy tak jak ja polubiłyście ten trend! :-)

***

The grille theme stole my heart for good! I liked it a some time ago, I also entered a post with the checked jacket. This time I plumped for a pair of pants, which in this season do an incredible furore. How do you like my proposal of elegant styling with checked pants?  Do you like this trend? Let me know in the comments :-)












Mam na sobie/I'm wearing:
- spodnie/pants - no name (vinted)
- bluzka/blouse - ORSAY
- kurtka/jacket - H&M
- torebka/bag - RESERVED
- szpilki/high heels - RENEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger