Daily outfit with checkered shirt | Jesienny strój dnia

W mojej szafie nie może zabraknąć koszuli w kratkę. Mam ich kilka! Moja mama też jest ich wielbicielką, a dzięki temu że mamy podobny rozmiar możemy się nimi wzajemnie wymieniać! :-) W tym sezonie kratka ponownie wraca do łask, co bardzo mnie cieszy. Dzisiejszy post jest propozycją casualową, idealną na nieco cieplejsze jesienne dni. Jak Wam się podoba? Lubicie nosić koszule w kratkę? Dajcie znać w komentarzach! Jestem ciekawa Waszych opinii ;-)

***

In my closet I can not miss my checkered shirt. I have a few of them! My mother is also their fan - we have a similar size so we can exchange them each other! :-) In this season the grille motif again comes back to grace and I am very happy about that. Today's post is a casual proposition, ideal for slightly warmer autumn days. How do you like it? Do you like to wear checkered shirts? Please let me know in the comments! I'm curious about your opinions ;-)















Zdjęcia: Damian W.
Photos by Damian W.

Mam na sobie/ I'm wearing:
- spodnie/pants - ZARA
- kurtka/jacket - H&M
- koszula/shirt - SINSAY
- buty/shoes - SINSAY
- torebka/bag - vinted.pl
- zegarek/watch - GENEVA
- okulary/ sunglasses - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger