Beige trench and stripes | Jesienny strój dnia z trenczem

Muszę przyznać, że do noszenia trenczowego płaszcza musiałam dorosnąć. Kupiłam go już jakiś czas temu i dość długo wisiał w szafie nieużywany ;) Nie za bardzo wiedziałam z czym i na jakie okazje go wkładać. Dzisiaj nie wyobrażam sobie jesiennych stylizacji bez niego! Na blogu już pojawił się post z tym elementem garderoby w stylu bardziej casualowym, a tym razem mam dla Was nieco elegantszą propozycję. Koniecznie dajcie znać Wam się podoba ;-)

***

I have to admit that I had to grow up to wear a trench coat. I have bought it some time ago and hung not used for long time in a closet ;) I didn't know what and where to put it. Today I can't imagine autumn styling without it! On the blog has already appeared post with this element of closet in a more casual style, and this time I have a more elegant proposal for you. Let me know what you thik about my proposal ;-)









Photos by Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- płaszcz/trench - H&M
- spodnie/pants - SINSAY
- bluzka/blouse - H&M
- botki/boots - no name
- torebka/bag - ATMOSPHERE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger