Summer vibes

Ostatnie dni wakacji, a pogoda rozpieszcza! Piękne słońce zachęca do odsłaniania ciała i łapania być może ostatnich promieni w tym sezonie. Mam nadzieję, że tak jak i ja korzystacie z tej wspaniałej aury i łapiecie dawkę witaminy D na zapas ;) 

Dzisiejsza stylizacja idealnie wpasowuje się w panujące na dworze warunki - poza tym podkreśla opaleniznę! Pleciony kapelusz jest nie tylko fajnym gadżetem, ale też jest niesamowicie praktyczny - chroni czuprynę przed niekorzystnym działaniem słońca. Tego lata to mój absolutny MUST HAVE. Szkoda, że lato się kończy a letnie ubrania trzeba schować w głąb szafy :( Póki co cieszę się pogodą i wysoką temperaturą i Wam też polecam! Mam nadzieję, że dzisiejsza stylizacja wywoła u Was pozytywne wrażenie ;)











 


Mam na sobie:
- bluzka MOHITO
- szorty H&M
- torba RESERVED
- kapelusz H&M
- trampki SINSAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger