Casual style


Chyba każda z nas ma w szafie takie rzeczy o których istnieniu całkowicie zapomina. U mnie było tak z tymi czerwonymi spodniami. Kupiłam je jeszcze na wiosnę, a założyłam je po raz pierwszy pod koniec wakacji! Sama zachodzę w głowę, jak to się mogło stać :p Chyba po prostu mam za małą szafę, a wszystkie rzeczy są poupychane po kątach. Ale jak to się mówi - lepiej późno niż wcale!  Ostatnie wakacyjne dni rozpieszczają pogodą, więc grzech nie skorzystać! 

I tym sposobem zapraszam na nowy post. W roli głównej oczywiście spodnie w wyrazistym, czerwonym kolorze, które przykuwają uwagę i dają możliwość dowolnego dobierania reszty garderoby. Ja zestawiłam je z bluzką bez ramion (ostatnio mój ulubiony fason!), białymi trampkami oraz żółtą torebką, która już pojawiła się na blogu (i na pewno jeszcze nie raz ją zobaczycie - jest genialna).

Dajcie znać w komentarzach, jak podoba Wam się moja dzisiejsza stylówka!






Mam na sobie:
- spodnie Orsay
- torebka Orsay
- bluzka Orsay
- trampki Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger