Biała hiszpanka z falbaną | Wakacyjny luz

Witajcie! To mój pierwszy wpis na blogu, mam nadzieję że przyjmiecie go ciepło. Od jakiegoś już czasu nosiłam się z zamiarem założenia bloga, na którym mogłabym pokazywać Wam swoje stylizacje. Tak więc zamiary zamieniałam w czyny i działam. Pierwszy wpis powstał w pięknej scenerii stężyckiej Wyspy Wisły - pogoda dopisała, aż żal było nie skorzystać. Dzisiaj w roli głównej wystąpiła biała hiszpanka, która pięknie podkreśla wakacyjną opaleniznę. Zestawiłam ją z przetartymi, dopasowanymi dżinsami. Całości dopełniły moje ulubione sandałki na szpilce oraz niebieska pudrowa torebka. Jak Wam się podoba taki zestaw? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!














Mam na sobie:
- bluzka Sinsay
- sandałki Stradivarius
- espadryle Pepco
- okulary H&M
- torebka Mohito
- spodnie ZARA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger