Jeans jacket and flower dress

Uwielbiam nosić sukienki! Jak tylko mam okazję to zakładam! Czuję się w nich bardzo lekko i pewnie siebie. W zależności od nastroju sukienki są krótsze, dłuższe, zwiewne lub dopasowane. Dzisiejsza piękna, słoneczna pogoda nastroiła mnie do zrzucenia ciepłych swetrów i długich spodni by choć przez jeden dzień powspominać lato ;-) Tak więc śmiało pokazywałam nogi - być może ostatni raz w tym roku bez rajstop. Trzeba korzystać jak pogoda pozwala!

Stylizacja na luzie, prosto ze spaceru. Sukienka z kwiatowym motywem, jeansowa katanka i dodatki, które nie raz już pojawiły się na blogu. Banalnie i nudnie, ale dziewczęco i letnio. Czuję, że ta sukienka jeszcze pojawi się na blogu nie raz w wielu stylizacjach!

Jak Wam się podoba mój dzisiejszy outfit? Dajcie znać w komentarzach! :-)










Mam na sobie:
- sukienka - H&M
- buty - H&M
- kurtka jeansowa - STRADIVARIUS
- torba - RESERVED
- okulary - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger