Pink accents and yellow blouse

W kalendarzu lato trwa jeszcze na dobre, dlatego z rozkoszą sięgam po rzeczy w pastelowych, świeżych kolorach. Chociaż za rogiem czai się już jesień to nie mogę rozstać się z ulubionymi letnimi kolorami. Różowy to zdecydowanie mój ulubiony kolor! Nie tylko w roli dodatku, ale także na ubraniach. Bardzo często sięgam po takie elementy garderoby - ale o tym na pewno się przekonacie zaglądając na mojego bloga ;) Dzisiaj zestaw niedzielny - w sam raz na obiad z ukochanym. Postawiłam na żółtą bluzkę z ozdobnymi rękawkami oraz różowe dodatki, które ożywiają stylizację i dodają jej wyrazistości. Całość zestawiłam z ulubionymi w tym sezonie dżinsami z motywem haftowanych kwiatów. 
Jak Wam się podoba? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!










Mam na sobie: 
- spodnie MOHITO
- bluzka HOUSE
- torebka MOHITO
- szpilki RENEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger