Maxi dress time | Sukienka maxi i miętowe trampki

Lubicie nosić długie sukienki i spódnice? Ja przyznam się, że z racji wzrostu unikałam ich jak ognia, dopóki nie udało mi się kupić tej idealnej dla mnie sukienki :) Szary kolor jest idealną bazą do eksperymentów, a dodatki w kolorach pastelowych świetnie z nim współgrają. Wbrew pozorom sukienka maxi jest świetna na upalne dni! Do tego wygodne buty i można ruszać na spacer :) Jak Wam się podoba? Koniecznie dajcie znać co myślicie o tej stylizacji! :)

***
Do you like to wear maxi dresses or maxi skirts? Honestly, I must admit that I used to avoid them due to my height, untill I found the perfect one for me!  Gray color is an ideal base for fashion experiments and the accesorries in pastel colors work well with it. Contrary to appearances the maxi dress is great for hot days! You need a comfortable shoes and you can go for a walk :) How do you like it? Let me know what you think about this stylization! :)











zdjęcia Damian Wołosz

Mam na sobie/I'm wearning:
- sukienka/dress - TERRANOVA
- trampki/trainers - HOUSE
- torebka/bag - ROSEGAL
-okulary/sunnies - H&M
- zegarek/watch, bransoletki/brancelet - GAMISS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger