Lazy outfit of the day | Luźny strój dnia

Lato niezmiennie kojarzy mi się z lekkimi, przewiewnymi sukienkami, które w upalne dni są strzałem w dziesiątkę. Mam w swojej szafie kilka takich, a co najważniejsze wystarczy założyć do nich sandałki i małą torebkę i stylizacja gotowa! Nie trzeba zbyt wiele kombinować, by wyglądać dobrze :) Dlatego właśnie uwielbiam lato! Poza tym to czas na sezonowe wyprzedaże w sklepach - w dzisiejszej stylizacji upolowane na przecenie sandałki i okulary. Jak oceniacie moją stylizację? Podoba Wam się? Jak Wasze łupy wyprzedażowe? Pochwalcie się!

***

Summer invariably reminds me of light, airy dresses which are perfect for hot days. I have a few in my wardrobe and the collection is getting bigger all the time :) The most important thing is that you just need to put on sandals and a small bag and outfit is ready! You don't have to combine too much to look good :) That's why I love summer! In addition, it is time for seasonal sales in stores - in today's stylization I used items bought on sale - brown sandals and sunglasses. How do you rate my styling? Do you like it? What did do you buy on sale? Show off!










zdjęcia Damian Wołosz

Mam na sobie/I'm wearning:
 - sukienka/dress,okulary/sunnies, sandałki/sandals - H&M
- torebka/bag - CROPP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger