Denim total look | Jeansowa stylizacja z koszulą z PEPCO

Witajcie kochani! Weekend majowy zbliża się wielkimi krokami, ja odliczam już dni do wolnego ;-) Myślę, że macie podobnie! Mam nadzieję, że pogoda dopisze - uwielbiam aktywny wypoczynek na świeżym powietrzu. Dzisiaj jednak przygotowałam dla Was stylizacje "total denim look", w której główną rolę gra koszula z kwiatowym haftem. Kupiłam ją jakiś czas temu w PEPCO. Bardzo lubię tam zaglądać, zawsze znajdę coś dla siebie (a co najważniejsze zawsze w przystępnej cenie). Pozostałe części stylizacji pokazywałam Wam już kilka razy na blogu ;-) Jak Wam się podoba? 

***

Hello everyone! The long weekend is approaching really fast, so I'm counting down the days to free time ;-) I think you have the same! I hope that the weather will be pretty - I love active outdoor activities. Today, however, I have prepared for you a "total denim look" stylization, in which a shirt with floral embroidery plays the main role. How do you like it?














Zdjęcia Damian W.

Mam na sobie/I'm wearning:

- spodnie/pants - SINSAY
- kurtka/jacket - ORSAY
- koszula/shirt - PEPCO
- torebka/bag - SHEIN
- buty/shoes - no name
- zegarek/watch - ROSEGAL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger