Pink pastel winter jacket | Pudroworóżowa puchówka na zimę

Temperatura za oknem daje się mi się we znaki. Duży mróz nie sprzyja ani spacerom, ani sesjom na bloga. Udało mi się jednak wyciągnąć brata na zdjęcia :-) Stylizacja odpowiednia do panujących warunków - ciepła, długa puchówka w moim ulubionym, różowym kolorze jest wprost niezastąpiona! Podobnie jak śniegowce, które pokazywałam Wam już kilkukrotnie :-) Jest nie tylko ciepło, ale też wygodnie. Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu! Dajcie znać w komentarzach, co nosicie w takie mrozy! :-)

***
The temperature outside is really giving in to me! Big frost is not conductive to walks and photo session. I managed to take my younger brother for a small shooting :-) The stylization is proper to this kind of weather - long, warm jacket in my favourite color is irreplaceable. Also snow boots, wich I shown you a few times :-) The all stylization is not only warm, but also comfortable. I hope, that you will like it, as much as me! What do you prefer to wear in winter cold days? Let me know in the comments! :-)














Dziękuję mojemu bratu Arkowi za ładne zdjęcia i cierpliwość! :-)

Mam na sobie/I'm wearning:
- kurtka/jacket - SHEIN
-szalik/scraf - GAMISS
- spodnie/pants - SINSAY
- czapka/hat - MOHITO
-buty/boots - vinted.pl
-zegarek/watch - DRESSLILY
-torebka/bag - H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger