Lazy sunday outfit with red jacket | Strój dnia z czerwoną kurtką

Witajcie kochani! Ostatnie zdjęcia na blogu robione były w zimowej i mroźnej scenerii, z dnia na dzień temperatura jednak rośnie a w powietrzu czuć już nadchodzącą wiosnę! :) Pomału można odwieszać do szaf ciężkie i grube płaszcze na rzecz lżejszych kurtek i ramonesek. Uwielbiam wiosnę! To czas kiedy wszystko budzi się do życia :) Mam nadzieję, że także i Wy czujecie przypływ energii i motywacji do działania! :) Ja dzisiejszą stylizację postanowiłam ożywić kurtką w wyrazistym kolorze - dajcie znać jak Wam się podoba! :-)

***

Hi everyone! Last photos on blog was taken in cold and frozen scenery, but from day to day the temperature is getting higer and in air you can feel coming spring! :) It's the time when we can put into wardrobes warm and heavy jackets and coats. I love it! Everything around me is waking up from winter hibernation. I hope that also you feel flow of energy and motivation. I decided to add in today's stylization some colors in the form of red jacket. How do you like it? :-)







Za zdjęcia dziękuję mojemu ukochanemu Damianowi! :)

Mam na sobie/I'm wearning:
- kurta/jacket - vinted.pl
- czapka/hat - H&M
- szalik/ scraf - DRESSLILY
- spodnie/pants - SINSAY
- sweterek/sweater - SINSAY
- torebka/bag - PEPCO
- buty/boots - vinted.pl
- zegarek/watch - ROSEGAL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger