Red sweater from ROSEGAL in OOTD | Strój dnia z czerwonym swetrem z ROSEGAL

Zima zaatakowała! Zimno, mroźno i dość wietrznie, pomimo że słońce pięknie świeciło zmarzliśmy oboje niemiłosiernie w czasie robienia zdjęć do dzisiejszego posta! :-)  Ale przynajmniej sceneria bardzo ładna! W dzisiejszym zestawie postawiłam na czerwone akcenty w postaci zegarka, makijażu ust i nowego ciepłego sweterka, który upolowałam na rosegal.com. Śniegowce pokazywałam Wam już we wcześniejszym wpisie, ale są tak ciepłe i wygodne, że nie mogłam sobie odmówić założenia ich w tak mroźny dzień :-) Dajcie znać jak podoba Wam się moja nowa propozycja na co dzień!

***

Winter has attacked us! It's cold, windy and frosty outside, and despite the sun was shining preety much we were both really cold (me and my beloved photographer :)) The scenery was nice for shooting photos for today's post! I prepered outfit with red accents in the form of red lips make up, a watch and my new red cosy sweater, which I bougth in rosegal.com online store. The snowboots I have shown you in last post - they are really warm and perfect for this kind of weather. I could not refuse to set them up! ;-) Let me know in the comments if you like my new proposition of casual outfit!








fot. Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- płaszcz/coat - GAMISS
- sweter/sweater - ROSEGAL
- buty/boots - vinted.pl
- czapka/hat - H&M
- szalik/scraf - DRESSLILY
- spodnie/pants - ZAFUL
- torebka/bag - SHEIN
- zegarek/watch - ROSEGAL





A tak prezentuje się mój haul zakupowy z Rosegal.com. Paczka przyszła dość szybko, a wszystko co było w środku prezentuje się jak poniżej. Najbardziej jestem zadowolona z czerwonego sweterka z dzisiejszej stylizacji i zegarka, chociaż przyznam że sukienka także całkiem fajnie na mnie leży. Miałam o niej najwięcej obaw :) Kupiłam ją za 3$! Fioletowy sweterek ma piękny kolor, ale niestety jest na mnie nieco przyszeroki.

And this is how my last order from Rosegal.com is presenting! The package has arrive to me very quickly and all items are presenting like on above pictures. I'm mostly like the red sweater and watch from today's stylization, but honestly I think that gray dress fits me as well :-) I was really afraid about low quality, esspecially that the price was only 3$. The violet sweater is a bit too loose and wide for me, but it has a beautiful intensive color.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger