Idealny prezent na Walentynki (i nie tylko!) | Fotoksiążka PRINTU

Cześć kochani! Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, a więc warto rozglądać się za idealnym prezentem dla chłopaka. Jeśli jednak nie macie pomysłu śmiało mogę Wam polecić fotoksiążkę PRINTU. Nic nie  ucieszy bardziej najbliższej nam osoby niż wspólne chwile uchwycone na fotografiach, zebrane w jednym miejscu i wydane w postaci pięknie oprawionej książki! :-) Jestem przekonana, że każdy z nas posiada mnóstwo zdjęć rozproszonych w komputerze czy telefonie, które przypominają nam o pierwszej randce, pierwszych wspólnych wakacjach czy innych ważnych wydarzeniach z naszego życia.


Samo tworzenie takiego prezentu to niemała przyjemność! Zarezerwujcie sobie na to dłuższą chwilę, bo wybór zdjęć a następnie ich odpowiednie ułożenie w szablonie wymaga czasu na zastanowienie :-) Sam edytor jest bardzo łatwy w obsłudze - dość intuicyjny! Do wyboru mamy kilka szablonów, które również można edytować według własnego uznania. Możemy również wybrać oprawę - twarda, miękka bądź matowa okłada są opcjonalne. Ja zdecydowałam się na szablon "nasza wielka miłość".


Fotoksiążka będzie idealnym prezentem nie tylko na Walentynki, ale też na inne okazje - Dzień Matki, urodziny najbliższych czy jako świąteczny podarunek pod choinkę. W końcu do jej przygotowania wkładamy mnóstwo serca, bo przecież pragniemy uwiecznić w niej same najlepsze chwile i wspomnienia :-) 



Pod względem wizualnym fotoksiążki PRINTU prezentują się doskonale! Wszystko jest wykonane z najwyższą starannością i wysoką jakością wydruku i papieru. Ja osobiście byłam zachwycona efektem końcowym! Mam nadzieję, że moja druga połówka również się ucieszy! W końcu to idealny prezent dla niego ;-)


Tak więc do dzieła! Życzę Wam miłej zabawy i uśmiechu osób, które będziecie obdarowywać w tegoroczne Walentynki (i nie tylko)  :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger