Checked pants & braided bag


Mamy początek maja, a więc sezon na kwitnący rzepak rozpoczęty :) Mam to szczęście, że nie muszę szukać daleko kwitnących pól, kwitnące po horyzont połacie rozciągają się dosłownie za moim domem! Grzechem jest nie wykorzystać tak urokliwej scenerii do zdjęć i nowego posta na blogu. Dzisiaj stylizacja w neutralnej kolorystyce ze spodniami w modną kratkę oraz plecioną torebką, która już w poprzednim sezonie trafiła do mojej szafy. Jak Wam się podoba moja dzisiejsza stylizacja? Jesteście na "tak"? Dajcie znać w komentarzach co myślicie! 

***

It's beginning of the may so the season for blooming rapeseed is started too! I'm very lucky because I don't have to looking for flowering field so far - the flowering areas of rape I have just around the corner! It will be a sin not to use this scenery for some photo shooting.Today's stylization is based in neutral colors. I combined  the checked pants with a white top and braided bag. How do you like it? Let me know in the comments what do you think about it!














zdjęcia Damian W.

Mam na sobie/I'm wearing:
- spodnie/pants - CROPP
- bluzka/top - SINSAY
- kurtka/jacket - ORSAY
- buty/shoes - H&M
- torebka/bag - BERSHKA

19 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia! Cały zestaw super, a szczególnie kurtka i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja kochana! Bardzo fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo! Mnie też się bardzo podobają :)

      Usuń
  4. Stylizacja wygląda rewelacyjnie! Ta bluzeczka w połączeniu z resztą super się prezentuje! :) Zdjęcia cudne! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że się podoba :) Także pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo ładna stylizacja i piękne zdjęcia! Poszłabym sobie na taki spacer wśród pół...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknię to wszystko ze sobą gra, i ta wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jak wszystko wokoło kwitnie! :) Nie ma to jak wiosna!

      Usuń
  7. Kurtka i buty bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Zdjęcia zrobione w pięknej scenerii :) rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie przyciągają uwagę, cała stylizacja mi bardzo przypadła do gustu! I ta sceneria ♥
    Wszystko do siebie idealnie pasuje, buty mają identyczny kolor jak kurtka, jak ty too zrobiłaś? ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kratka na spodniach. Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow, wyglądasz wspaniale. Bardzo udana sesja zdjęciowa w rewelacyjnej scenerii. Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza stylizacja :) Ja też lubię robić zdjęcia na tle rzepaku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger