Panther skirt


Zwierzęce motywy i wzory dalej nie wychodzą z mody! Cieszy mnie to, bo bardzo się z nimi polubiłam :-) Nowością w mojej szafie jest spódnica w panterkowy motyw, która zestawiona z kryjącymi rajstopami i botkami sprawdzi się na chłodniejsze dni. Jak Wam się podoba? Dajcie znać! Jestem ciekawa Waszych opinii :-)

***

Animal motifs are  still in fashion! This news is really good for me, because I like it so much - I decided to buy a panther skirt which you can see in today's post. In the combination with dark, covering thiths will be perfect for cool days. How do you like my proposition? Let me know in the comments :-)











zdjęcia Arek Sobociński

Mam na sobie/I'm wearing:
- kurtka/jacket - H&M
- sweter/turtleneck - HOUSE
- spódnica/skirt, czapka/hat - SINSAY
- botki/boots - RESERVED
torebka/bag - ROSEGAL

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny look! Mega mi się spodobała ta spódniczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój zestaw to świetny przykład na to jak wyglądać w panterce stylowo i z klasą! Pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam takie zwierzęce, wręcz drapieżnie wzory. Zresztą u nas to rodzinne, bo nie tylko ja zmieniam się czasem w panterę, cy też tygrysa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger