Snake print dress | Sukienka w zwierzęcy motyw

Polubiłam się z motywami zwierzęcymi! Ten trend całkowicie przypadł mi do gustu :-) Zwiewna, lekka sukienka którą Wam dzisiaj prezentuje jest nowością w mojej szafie no i co ważne będzie idealna nie tylko na cieplejsze dni, ale też na bardziej jesienną aurę. Dzisiejsza stylizacja jeszcze w wydaniu lżejszym, ale wyciągam już z szafy grube swetry i botki bo jestem strasznym zmarzluchem! 

***

I liked animal print on clothes so much that I decided to buy a new dress with this motif! Light and airy dress will be perfect not only for warm days, but also for typical autumn weather. Today's stylization is still in summer edition, but I need to take from wardrobe sweaters and boots because I'm a chilly person!











zdjęcia Arek Sobociński

Mam na sobie/I'm wearning:
- sukienka/dress - BUTIK
- szpilki/heels - RENEE
- torebka/bag - RESERVED

1 komentarz:

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger