Yellow dotted blouse & mini denim skirt | Żółta bluzka w kropki

Zapowiada się, że żółty będzie jednym z najmodniejszych kolorów na nadchodzącą jesień. Przeglądając portale z trendami na następny sezon od razu zwróciłam na niego uwagę! Bardzo lubię żółty, ale do tej pory jakoś nie miałam odwagi nosić rzeczy w tym kolorze. Teraz jest doskonała okazja by się przełamać. Na wyprzedaży w H&M upolowałam bluzkę z ciekawym marszczeniem w białe kropeczki, którą w dzisiejszym poście zestawiłam z trapezową mini spódnicą z jeansu. Trochę letnio, ale trochę już jesiennie. Jak oceniacie takie połączenie?

***

It promises that yellow will be one of the most fashionable colors of the coming autumn. I was browsing the portals with trends for the next season and immediately paid attention to it! I really like yellow but somehow I hadn't enough courage to wear things in this color. Now is the perfect opportunity to change it. On sale in H&M I bought a blouse with an interesting ruffle in white dots, which in today's post I combined with a trapezoidal mini jeans skirt. It's a bit summery but a little bit autumnal in the other hand. How do you rate this connection?
















zdjęcia Arek Sobociński

Mam na sobie/I'm wearning:
- spódnica/skirt - CROPP
- bluzka/blouse - H&M
- torebka/bag - ROSEGAL
- buty/shoes - SINSAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger