Mom jeans & white t-shirt in city look | Spodnie mom jeans i biały t-shirt stroju dnia

"Mom jeans" to jedne z moich ulubionych typów spodni jeansowych w ostatnim czasie. Nie byłam do nich do końca przekonana, długo przymierzałam się do ich kupna. Ale jednak przełamałam się! I wcale nie żałuję :) Spodnie są fajną odmianą dla tradycyjnych rurek z dziurami i przetarciami, które już trochę mi się znudziły i przejadły. Model z wyższym stanem fajnie podkreśla talię i ukrywa boczki, maskując przy tym nieco szersze biodra. Czuję się w nich na prawdę dobrze i wygodnie - mam nadzieję, że tak też wyglądam!
A Wy lubicie spodnie w tylu "mom jeans"? Jak oceniacie moją dzisiejszą propozycję? Dajcie znać w komentarzach - jestem ciekawa Waszych opinii! :)

***

"Mom jeans" is one of my favorite types of denim pants in recent times. I wasn't convinced to them for a long time. But finally I bought it! And I don't regret :) Pants are a nice change for traditional tubes with holes and rubs, which have already got bored and overeat to me. A model with a higher condition nicely emphasizes the waist and hides the sides, while masking the slightly wider hips. I feel really good and comfortable in them - I hope I look like that too!
Do you like "mom jeans"? How do you rate my today's proposal of everyday stylization? Let me know in the comments - I'm curious about your opinions! :)



















zdjęcia Arek Sobociński

Mam na sobie/I'm wearing:
- spodnie/jeans, trampki/trainers - SINSAY
- marynarka/jacket - H&M
- bluzka/blouse - MOHITO
- pasek/belt - HOUSE
- torebka/bag - PULL&BEAR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger