Daily essentials with Dresslily | Nowe akcesoria i dodatki ze sklepu Dresslily

Cześć kochani! Dziś przychodzę do Was z recenzją rzeczy zamówionych ze sklepu internetowego dresslily.com. Tym razem postawiłam na dodatki i akcesoria przydatne na co dzień ;) W sklepie znajdziecie także szeroki wybór ubrań, butów i przyborów do makijażu. Gorąco Wam polecam!

Hello everyone! Today I want to present my rewiev of items which I ordered in online shop dresslily.com. You will find here a lot of boots, clothes and smart helpful gadets. This time I plumped for accesories which can be very useful for everyday :) 


Wspominałam Wam już, że uwielbiam wszelkie czapki i kapelusze? W moim zamówieniu nie mogło zabraknąć kapelusza w typie fedory. Spodobał mi się kolor - karmelowy, który jest jednym z najmodniejszych w tym sezonie! Kapelusz wykonany jest z miłego w dotyku filcu, nie ma żadnych uszkodzeń i wad. 

Did I mention that I love wear hats? In my order couldn't be missing a fedora hat! I liked mostly the  color - caramel beige, which is one of the most trendy in this season :) The hat is made of nice to the touch felt and there is no damage and defects.



Kolejną rzeczą z której jestem bardzo zadowolona jest brązowa torebka. Zauroczyła mnie jej prosta forma - bez zbędnych dodatków i udziwnień. Właśnie takiej szukałam przez długi czas! Jakość jej wykonania jest bardzo dobra, nie posiada żadnych defektów. Z pewnością zobaczycie ją w niejednej stylizacji :)

The next thing in my order is a brown buckle shoulder bag. I'm really glad about the quality! I liked also a simple form without unnecessary additions and quirks. I was looking for this kind of bag very long time :) I'm assured that you will see it in many stilizations on my blog. 





Zamówiłam także trzy zegarki - biały, czarny i złoty:) Nie mogłam się zdecydować konkretnie na jeden, wiec wybrałam wszystkie! Zegarki przyszły opakowane w specjalnej kopercie, miały baterie a mechanizm był zabezpieczony klipsem.  

I ordered aslo three watches - with white, black and gold bracelet. I couldn'd decide which one I should buy, so I bought them all :) Watches arrived to my in special evenlope, batteries were inside and the mechanism was secured with a clip.



Ostatnią rzeczą w moim zamówieniu jest kaszmirowy szalik w pięknym brązowym kolorze. Wykonany jest z miłego materiału, jest długi i ciepły. Pasuje zarówno do stylizacji casualowych, jak i tych bardziej eleganckich. 

The last item in my order is long brown scraf. It's made of nice to touch cashmere fabric. It is also very warm :) In my opinion it will be fit to casual and elegant stylizations.



Jak Wam się podoba moje zamówienie? Dajcie znać w komentarzach, która rzecz spodobała Wam się najbardziej! :)

How do you like my order? Please let me know in the comments! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Z szafy panny Joanny , Blogger